24.01.2015

HEISENBERG AND RED LIPS


Jak pewnie już zauważyliście to z reguły wybieram płaskie buty, ale w tym roku postanowiłam, że będę częściej chodziła w obcasach, gdyż jak wiadomo kilka centymetrów więcej (w górę oczywiście a nie w szerz) sprawia, że wyglądamy bardziej kobieco i dodaje pewności siebie. Długo szukałam idealnych skórzanych botek i wreszcie podczas pobytu w Polsce wpadłam na te jedyne, które nie dość, że wyglądają tak jak sobie wymarzyłam to jeszcze są bardzo wygodne. W dzisiejszym stroju wykorzystałam koszulkę z twarzą kultowego Waltera White'a (Heisenberga), Ci którzy oglądali serial "Breaking Bad"  wiedzą kogo mam na myśli. Pogoda dopisywała i nie mogłam się oprzeć, by wreszcie założyć moją ramoneskę na którą by było cieplej nałożyłam futrzaną kamizelkę.

 As you probably already noticed I usually wear flat shoes, but this year I decided to wear heels more often, becasue as we all know a few more inches (a few inches up, not wide) make us look better and add more confidence.I was looking for perfect leather ankle boots for some quite of time and finally during my last stay in Poland I found these ones. They not only looks as I dreamed, but they are also very comfortable. Today I wear a t-shirt with iconic Heisenberg (Walter White). Those who viewed the series of "Breaking Bad" know who he is. The weather was nice and I couldn't resist to wear my leather jacket with a fur gilet that kept me warm.


T-shirt - Penneys
Kurtka/ jacket - Penneys
Kamizelka/ gilet- Vila
Spodnie/ pants- H&m
Buty/ shoes- darbut
szalik,czapka,rękawiczki/ scarf ,hat,gloves - Penneys
Torebka/ bag - Warehouse










1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ale stylowa ślicznotka i do tego w koszulce z mojego ulubionego serialu!!!Buziaki od Anielki!!!