31.01.2015

COME SHOPPING WITH ME #5


Dzisiaj znowu idziemy na zakupy. Ostatnio przeglądałam tysiące stron sklepów z wyprzedażami, ale na szczęście nie oszalałam i wybrałam tylko kilka najbardziej potrzebnych rzeczy. A jak z Wami było? Daliście się ponieść wyprzedażowemu szaleństwu? Dzisiejsze propozycje jak zawsze starałam się dobierać tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie i mam nadzieję, że Wam się spodoba, dajcie znać proszę w komentarzach. Ja tymczasem ubieram się i wychodzę przygotować Wam kolejnego posta z moją stylizacją dopóki pogoda dopisuje. Miłej soboty!

Today we are going shopping again. Recently I looked over a thousand online shops sales and fortunately I didn't go crazy and chose only  some of the most needed pieces. What about you? 
In today's post I hope you find something you like, because as always I tried to choose pieces that suits for everyone. Please let me know in comments. Meanwhile the weather is so nice, so I go get dressed and go out to prepare and new post for you with my outfit. Have a nice Saturday!

Emma Robers look

1.Płaszcz/coat-MONKI 2.Bluzka/top-BLACKFIVE 
3.Spodnie/jeans-RIVER ISLAND
4. Buty/ shoes-ZARA 5.Torebka/bag - New Look via ASOS  
6. Okulary/sunglasses - H&M



Pink midi skirt

1.Top-River Island 2.Spódnica/skirt-CHOIES 
3.Kurtka/jacket-RIVER ISLAND 4.Buty/shoes-FOREVER21 5.Rajstopy/tights-ASOS 6.Torebka/bag- Guess 
7. Bransoletki/bracelets- NEW LOOK

Fur Vest

1. Koszula/blouse- VERO MODA  2.Spodenki/shorts-RIVER ISLAND 3.Kamizelka/waistcoat-VILA 4.Torebka/bag- BLACKFIVE 5.Buty/shoes- M&S



Rihanna look

1.Bluza/sweatshirt- Adidas  2.Jeans - HOLLISTER 3.Buty/shoes- Timberland  4. Plecak/backpack- FORVER21

Brak komentarzy: