14.11.2014

ANJA RUBIK DLA MOHITO




Witam! Nareszcie piątek! Ten tydzień miałam bardzo zajęty z różnych powodów i odliczałam dni do weekendu, chociaż i ten zapowiada się pracowity.  

Nie wiem czy ktoś z Was już widział efekt współpracy modelki Anji Rubik z Mohito? Ja wcześniej śledziłam relację z  pokazu tej kolekcji online i nie mogłam się doczekać aż będzie dostępna w sprzedaży. A właśnie dzisiaj była premiera i przyznam, że jestem zachwycona efektem. 

Patrząc na projekty widać duży wkład i zaangażowanie Anji, a cała linia idealnie odzwierciedla jej styl o czym sama przyznała. Kolekcja głównie zawiera elementy mody miejskiej i jest idealna dla kobiet silnych i pewnych siebie, znających się na modzie i lubiących się nią bawić. Całość jest minimalistyczna, ale z nutką awangardy. Mnie podobają się frędzle, dzwony oraz klasyczna, bazowa kolorystyka dopełniona elementami militarnymi. Ceny uważam, że są przystępne, a co do jakości to przekonam się niebawem jak będę w Polsce i odwiedzę Mohito. A Wy co sądzicie o tej kolekcji?


















1 komentarz:

Emilia pisze...

Dzwoni i ostani swetr najbardziej mi się podobał