11.11.2014

THE CAPE


Witajcie! Ponczo, narzuta, peleryna... określeń jest wiele, ale wszystko sprowadza się do cudownego trendu, który pokochał prawie każdy, ze mną oczywiście. Ja użyje słowa narzuta, która jest z pewnością jedna z wygodniejszych części garderoby. Zarzucana niczym pled, świetna na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje. W sklepach jest ich wiele, ja dzisiaj wykorzystałam szal, który można nosić na wiele sposobów. Zastanawiałam się czy nie zmarznę, ale przyznam, że było mi naprawdę ciepło. Decydując się na narzutę czy ponczo warto pamiętać by reszta przylegała do ciała. A Wy co sądzicie? Czy Wam też się taki trend podoba?

Hello! The world fall in love with the cape trend, of course including me. I think it is so comfortable piece of the wardrobe. Can be wear as a plaid and is great for every day and for special occasions. We can find some many types and colors. It can be knit, wool, fur or velvet. Today I am used my scarf as a cape and I am very happy with the result and the different ways I can wear it. I wasn't sure if it kept me warm, but it did. To wear a cape and avoid mistakes it is good to keep everything else tight to the body. What do you think about my outfit? Are you fan of the cape trend?

Koszula/shirt- H&M
Spodnie/trousers- H&M
Narzuta/cape- Penneys
Buty/shoes- Penneys
Torebka/handbag- Penneys
Kapelusz/hat- Penneys












XX

Brak komentarzy: