10.05.2014

Co i jak,do czego?/ How to wear it



Witam! Macie czasami tak, że podoba Wam się coś w sklepie, kupujecie to (bądź już macie) jakaś rzecz w odważnym, wyrazistym kolorze i nie bardzo wiecie z czym to nosić? Ja tak czasami mam i dlatego też postanowiłam, że poszperam w internecie oraz napiszę kilka postów, które być może Was zainspirują i pomogą. Wybiorę kolor, który mnie fascynuję i który czasami może wydawać trudny do łączenia z innymi kolorami i dodam zdjęcia stylizacji, które moim zdaniem pasują do siebie idealnie.

Już mamy za sobą prawię połowę maja, lato zbliża się wielkimi krokami co kojarzy mi się ze słońcem, zieloną trawą i wieloma radosnymi kolorami. Ostatnio przygotowałam sobie listę rzeczy, których o dziwo nie mam jeszcze w swojej szafie i których nie wyobrażam sobie nie mieć tego lata. Na owej liście znalazły się buty i spodnie w kolorze żółtym/neonowym i tym kolorem się dzisiaj zajmę. 

Żółty w okresie wiosenno-letnim bije rekordy popularności patrząc na ludzi ubranych na ulicach i słusznie, bo przecież komponuję się pięknie z opalenizną i promieniami słońca.Ja uwielbiam klasyczne łączenie czerni z żółcią - zakładając żółte/ neonowe szpilki do "małej czarnej" nadamy naszej stylizacji elegancji oraz odrobinę charakteru i energetyzmu.W przeciwieństwie do wielu innych intensywnych kolorów, żółty pasuje niemal do wszystkiego co pewnie niektórych zdziwi. Można z powodzeniem łączyć go z niebieskim, czerwonym, zielonym czy fioletowym. Oczywiście wygląda też zjawiskowo w połączeniu z bardziej neutralnymi kolorami, np. bielą bądź pastelami.
Do żółtych butów możemy także wybrać np. wzorzystą, kolorową sukienkę z żółtymi akcentami.

A Wy co myślicie o takim kolorze? W jaki sposób go łączycie z innymi kolorami?



















Brak komentarzy: