28.04.2014

I love you sun!

O dziwo słoneczna aura Irlandii ostatnio nie opuszcza, co bardzo mnie cieszy, gdyż wpływa to dobrze na samopoczucie, ludzie mieszkający tutaj mniej narzekają na zła pogodę, a co najważniejsze sprzyjają to także stylizacjom, które są kolorowe i wesołe. Widać to na ulicach, w sklepach i różnych  irlandzkich blogach. Ja odkopałam moje swoje letnio- wiosenne ubrania i mam nadzieję, że w tym roku będę miała okazję w nich częściej pochodzić. Dzisiaj bardzo kolorowo i kwieciście.. oczywiście na takie wyprawy trampki obowiązkowe. Kurtka prezentowana była całkiem nie dawno i jak na razie się z nią nie rozstaję, więc pewnie nie raz się na moim blogu pojawi. 

 We're getting really spoil lately with sunny weather, which makes me very happy, because it affects on our well-being, people who lived here complain less about bad weather and the most importantly it affects also on outfits that are colorful. It can be seen on the streets, in shops and in some of the irish blogs. I dug up my summer and spring clothes and I hope that this year I had the opportunity to wear them more often. Today's outfits is very colorful. The jacket you probably already seen. I am so in love with it, so you will see it again on my blog.. oh that's for sure!


Tunika/ Top - Zara
Kurtka/ Jacket - Zara
Spodnie/ Trousers - ONLY
Buty/ Shoes - Primark
Torebka/ Bag - Primark

Paznokcie/ Nails- http://nailsanna.com/












Brak komentarzy: