27.04.2014

Style Sensation- Charity Fashion Show



Witam! Ostatnio wybrałam się na charytatywny pokaz mody na którym prezentowane były kolekcje z "naszego" miejskiego centrum handlowego. Wahałam się co do pójścia do ostatniej chwili, gdyż nikt ze znajomych nie mógł ze mną pójść, a tak samej mi jakoś nie bardzo widziało się iść. Na szczęście się przemogłam i jestem bardzo zadowolona z wieczoru i już nie mogę się doczekać kolejnego pokazu. Wypatrzyłam parę ciekawych ubrań na nadchodzące lato i niektórymi się z Wami podzielę. Cały pokaz prowadzony był przez znaną irlandzką modelkę i blogerkę- Pipę O'Conor, która na żywo wygląda jeszcze piękniej. Przy okazji odbył się także finał regionalnych wyborów na modela/ modelkę, więc atrakcji było kilka. Zapraszam na krótka fotorelację.

Hello! Last Thursday I went to Style Sensation- Charity Fashion Show in assosiation with Athlone Towncentre. I wasn't sure if I go till the last minute, because none of my friends could go with me and I didn't want to go by myself. Fortunately I decided to go and I was very pleased with the evening and now I can't wait for the next show. They were presenting spring/summer collection and I spotted a couple of nice clothes for those seasons. The whole show was host by well-known Irish model and blogger Pippa O'Connor, who by the way looked even more beautiful then on  photos. That night also they announced the winner of Midlands Next Top Model, so we had a lots of attractions and joy!

NEXT


PROMOD
TOMMY HILFIGER

RIVER ISLAND
JD

COAST

PROMOD
MONSOON

MONSOON

Kobieta w zielonej sukience została wybrana jako najlepiej ubrana tego wieczoru/  Women in green dress- the winner of best dressed of the night
FINALIŚCI MIDLANDS NEXT TOP MODEL

Midlands Next Top Model 2014 winner Katie Geoghegan with Style Sensation host
Pippa O'Connor



Brak komentarzy: