17.03.2014

St. Patrick's Day


Witajcie! Zgodnie z obietnicą nadrobienia mojej ostatniej nieobecności  na blogu "przychodzę" z kolejnym postem. Dzisiaj obchodzimy dzień św. Patryka, który był biskupem i apostołem Irlandii. Na ulicach już od początku miesiąca panuję "zielona atmosfera"; udekorowane sklepy, w niektórych butikach manekiny wystrojone w zielone ubrania- istne szaleństwo! Tego dnia w większych miastach odbywa się parada. My mieliśmy w planach wybrać się dzisiaj do Dublina, gdyż tam jest ponoć największa parada w Irlandii, ale ostatecznie zostaliśmy i podziwialiśmy tą u nas w miasteczku, która muszę przyznać była o wiele lepsza niż w latach poprzednich. Bardzo podoba mi się atmosfera jaka panuję na ulicach, poprzebierani ludzie, muzyka i pozytywne, imprezowe nastawienie.
Ja postanowiłam, że również włożę na siebie coś zielonego i tak nareszcie mogłam wyciągnąć swój oversizowy sweter kupiony na poświątecznych wyprzedażach w Zarze. Jest to moja praktyczna pierwsza rzeczy w kolorze neonowej limonki w której czuję się komfortowo.








Dodam także kilka zdjęć z parady:




Brak komentarzy: