26.03.2014

.........Grochy, kropki, kropeczki...........dots!

 Witam serdecznie! Dzisiaj przedstawiam Wam swoją koszulę w grochy, które są hitem sezonu. 
Małe, czy duże kropki występują niemal we wszystkich częściach garderoby. 
 Na grochy wiosną i latem 2014 stawiają: Emanuel Ungaro, Sportmax, Burberry, Dolce & Gabbana, Alexander McQueen, czy Vanessa Bruno. Ja przyznam, że nie posiadałam niczego takiego w swojej garderobie, a zainspirowana Kourtney Kardashian postanowiłam sprawić sobie koszulę i jestem zachwycona tym na ile sposobów mogę ją łączyć, dlatego też już jestem w posiadaniu kolejnej, którą postaram się przedstawić jak najszybciej. Ci co mnie znają wiedzą, że darzę miłością stałą i niezmienną naszyjniki i tenisówki- które moim zdaniem idealnie pasują do bluzy, sukienki jak i do koszuli nadając tym miejskiego szyku. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)


Płaszcz/ coat- Vero Moda
Koszula/shirt- Penneys
Spodnie/trouses- Born
Torebka/bag- sammydress.com













Inspiracje:









Brak komentarzy: