16.03.2014

Zakupy z iherb.com



Witam cieplutko! Ostatnio szukając pędzli do makijażu w aptece zgadałam się z bardzo miłą panią, która poleciła mi stronę iherb.com. Bardzo chciałam wypróbować pędzle Real Techniques by Samantha Chapman. Znalazłam je w Bootsie w cenie ok. €28 za zestaw 5 pędzli, a na iherb.com za niecałe €13! I tak się zaczęła moja przygoda i nowe "uzależnienie" od tej strony! Można tam znaleźć praktycznie wszystko- zaczynając od suplementów i zdrowych produktów spożywczych poprzez kosmetyki do ciała, a na produktach dla zwierząt kończąc. Już po 15 minutach mój koszyk zawierał ok.15 produktów, ale postanowiłam się powstrzymać i przekonać jak strona funkcjonuje, ile zajmuję dostawa. Paczka przyszła naprawdę szybko, bo już po 4 dniach od zamówienia i wszystko się zgadzało. Dlatego też gorąco Wam polecam zapoznać się z ową stroną i koniecznie napiszcie mi  swoje wrażenia. Jeżeli ktoś z Was korzystał już z tej strony to proszę napiszcie na jakie produkty warto zwrócić uwagę. Dzięki xx

#Pędzle - ja osobiście  przyznam, że nie znam się na pędzlach do makijażu,a te zdecydowałam się zamówić po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji na ich temat oraz wypróbowaniu ich u przyjaciółki. I jestem bardzo zadowolona- są lekkie i miękkie, nie wyobrażam sobie teraz ich nie mieć!

zestaw 1
zestaw 2


# Kokosowo - na stronie możecie znaleźć różnego rodzaju masła orzechowe, kokosowe itp. Ja używam oleju kokosowego, więc tym razem zdecydowałam się na wypróbowanie masła i jego cudownych właściwości. Smakuję wyśmienicie! Organiczny cukier kokosowy również przypadł mi do smaku, więc już zostanie ze mną na dłużej.

cukier
masło


# Pianka do mycia rąk - zamówiłam, bo tak naprawdę zauroczył mnie jego wygląd! Prawda, że słodkie? Dodatkowo zapach jest przyjemny, produkt idealny dla dzieci, jak i dla dorosłych.

link

 # Słodzik w płynie o smaku gorzkiej czekolady-  dodaję do zbożowej kawy z mlekiem, bądź herbaty miętowej, niesamowicie poprawia smak. I ma zero kalorii!

link 





# Peeling o zapachu miętowej lemoniady - dla mnie pachnie jak mojito. Pozostawia na skórze przyjemny, odświeżający zapach cytryny i mięty. Nawilża oraz sprawia, że skóra jest gładka i miękka.

link


# Miętowa maseczka na bazie glinki - idealna na rozszerzone pory, pryszcze, zaczerwienia, zaskórniki. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, nawilża i odświeża. Dla mnie pachnie trochę jak pasta do zębów, dlatego używam jej z reguły wieczorem. :)

link


# 100% Olej rycynowy -  bardzo wiele czytałam dobrego na temat oleju rycynowego, dlatego też zdecydowałam się go zamówić.  Wpływa dobrze na cerę i włosyJeszcze nie próbowałam, ale mam już kilka pomysłów na jego zastosowanie, więc jak najszybciej się z Wami podzielę moimi spostrzeżeniami.

link 





# Organiczny tusz do rzęs - jak dla mnie daje efekty jak każda inna maskara, tyle, że plusem są jej naturalne/organiczne właściwości. .

link


Jeśli chcecie więcej opinii na temat danego produktu wystarczy, że napiszecie. Pozdrawiam

Brak komentarzy: