26.02.2014

OMG! I am wearing a white skirt!

Witajcie kochani! Jak powiedziałam niektórym znajomym, że zamówiłam sobie białą spódniczkę, co niektórzy byli zdziwieni i upewniali się czy na pewno :) Otóż tak! I oto zaraz Wam przedstawię dowód! Wiem, że większość myśląc o białej spódniczce ma przed oczami dziewczynę ubraną w nią i w białe kozaki, co jest raczej teraz źle postrzegane. Ja muszę przyznać się bez bicia, że kiedyś w młodości taki zestaw na siebie założyłam i bardzo mi się podobało...oczywiście teraz już by to nie przeszło! )Takie moje grzeszki młodości... hehe). Dzisiaj biała spódniczka powróciła w bardziej stonowanej stylizacji, zamiast białych kozaków- trampki. Ja byłam zadowolona z takiego zestawienia i mam nadzieję, że Wam również się spodobało? Koniecznie dajcie znać :)

Hello folks! When I said to some of my friends that I ordered a white skirt, some of them were suprised and couldn't belive me. Well- YES! and here's the proof! I know that most people when thinking about a white skirt picture a girl wearing it with a white boots and what is now a rather poorly perceived. I have to admit that there were days a long time ago when I wore it this way and I loved it. (just the sins of my youth.. haha). Today a white skirt returned, but instead of white boots I'm wearing sneakers. I like this outfit and I hope that you like it too? let me know :)


spódnica/skirt - sheinside 
bluza/sweatshirt - h&m
kurtka/jacket - vero moda
buty/shoes -primark
torba/bag - diverse









Brak komentarzy: