19.02.2014

My navy coat :)

Hejka! Ostatnio z pogodą różnie bywa- jeden dzień świeci słońce... później kilka następnych dni pada...dlatego też jak już widać za oknem promienie słońca jak najszybciej wychodzę z domu by się nimi nacieszyć. I tak było tym razem... tego dnia miałam bardzo dużo do załatwienia, więc już o 9 rano byłam poza domem. Stylizacja, która prezentuję to tak zwany "zwyklak"...wykorzystałam nie dawno zakupiony płaszcz ze Stradivariusa. Jest idealny jeśli chodzi o taką przejściową pogodę jaką mamy obecnie. Do tego dobrałam oversize sweter, który kupiłam z Zarze w promocji za jedyne 3 euro :)

Hello! Recently the weather is quite moody- one day is shining and in the next few days is raining.Therefore as soon as I see the sun's rays I leave the house quickly to enjoy them. And so it was this time... I had a lot to do that day, so I got up early and left home at 9.00 o'clock. My outfit is very simple, but I love it. I wear a coat from Stradivarius - it's perfectly warm for this type of weather. 


płaszcz/coat- Stradivarius
golf/ polo neck- Zara
spodnie/trousers- Vero Moda
torebka. bag - Primark 








Brak komentarzy: