11.02.2014

Kildare Village

Witam wszystkich! W weekend mieliśmy się wybrać na łyżwy, ale (na szczęście) sprawdziłam jeszcze przed wyjazdem godziny otwarcia i okazało się, że lodowisko czynne było do 6 grudnia! ehhh...pominę fakt, że ową stronę sprawdzałam wcześniej już kilka razy :) no cóż, zdarza się! Nastawieni na jakiś wypad postanowiliśmy wybrać się na zakupy do Kildare Village. 

Miejsce to jest stworzone na wzór małej wioski, w której znajdują się butiki znanych marek np. Hugo Boss, Ralph Lauren, Pandora, L.K. Bennett, Calvin Klein.  W butikach tych znajdziemy kolekcje z poprzednich sezonów, w których ceny dochodzą nawet do 70% niższych i co najlepsze wyprzedaże trwają cały rok! Mi osobiście bardzo odpowiada klimat tego miejsca i mam nadzieję, że kiedyś pojawią się tam butki tj. Gucci, Celine, Prada, Michael Kors itp.

Przed wyjazdem z reguły sprawdzam stronę danej marki, by zorientować się "co w trawie piszczy" i czego szukać. I tak weszłam na stronę L.K. Bennett i znalazłam buty, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia! A jak zobaczyłam ich cenę to już całkiem byłam szczęśliwa, gdyż były przecenione z €365 na €115, czyli ok. 68.5% jeśli dobrze liczę :D hehe... 
Zaledwie ok.8km od Kildare Village znajduję się inne centrum handlowe Whitewater w Newbridge, gdzie zawsze zajeżdżamy gdy jesteśmy w pobliżu. Tym razem  nie mieliśmy za dużo czasu, dlatego też praktycznie w biegu przejrzałam Bershkę, Debehanms i Stradivaliusa, gdzie jeszcze trwały wyprzedaże i tak udało mi się kupić płaszczyk z kapturem w Stradivaliusie, który szukałam już jakiś czas przeceniony 50% i jasne legginsy w Bershka. Niestety nie zdążyliśmy do TkMaxxa, ale może to i dobrze :) hehe

Tutaj podaje linki :
 Kildare Village
Whitewater






Pozdrawiam

Brak komentarzy: