20.11.2013

Strój dnia

Już dawno nie było posta z moją stylizacją, ale niestety czasu często mi teraz brakuje. Dlaczego te dni są teraz takie krótkie? Mam parę ciekawych, nowych "zdobyczy" i nie mogę się doczekać, aby je Wam pokazać. Teraz będę mieć więcej czasu, więc na pewno się poprawię i postaram się nadrobić zaległości. Dzisiejsze zdjęcia zrobione praktycznie w biegu. Na sobie mam kożuszek, futrzany, krótki płaszcz (jak kto woli). Czegoś takiego szukałam już od dłuższego czasu i jak już zamówiłam nie mogłam się doczekać aż wreszcie go dostanę. Z jakości jestem zadowolona, chociaż przyznam szczerze, iż myślałam, że futerko w środku będzie bardziej puszyste i rękawki mogły być trochę dłuższe. Wbrew pozorom jest cieplutkie :) No ale jest jak jest i nie wymieniam :)







Kożuch/płaszcz - sheinside.com
Sweter- Promod
Spodnie- H&M
Buty- Primark (tutaj)
Torebka- Mohito
Beret- Atmosphere

Dostępny także w kolorze czarnym (tutaj)
Pozdrawiam xoxo

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

stylizacja pierwsza klasa, chyba będę musiała sobie sprawić taką kurteczkę!!! fajnie Malwina, dajesz inspiracje :D

GumiJagoda pisze...

Świetna stylizacja :D O Wałbrzych niedaleko mnie :D