23.11.2013

Red high-waisted skirt

Post miał być już wstawiony rano, ale od wczoraj się urlopuję z rodziną, więc czasu mi zabrakło :) Ale proszę oto jest. Ostatnio staram się jak najwięcej i jak najlepiej korzystać ze słonecznej pogody. Czuć już w powietrzu, że lada dzień już na dobre "wskoczymy" w zimowe kurtki. W tej stylizacji miała okazję już po raz kolejny wykorzystać moją niezastąpioną ramoneskę. Przez dwa tygodnie robiłam podchody zanim kupiłam tą spódnicę, za każdym razem, gdy ją przymierzałam wyglądałam inaczej...aż wreszcie pewnego dnia znalazła się w moim posiadaniu i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. 







spódnica- primark
koszula- h&m
kurtka- primark
buty- atmophere
naszyjnik- primark
torebka- niestety nie pamiętam skąd ;P


Pozdrawiam Was cieplutko :)

1 komentarz:

http://blog.udziewczyn.pl/ pisze...

Super stylizacja :)
Koszula fajnie współgra ze spódniczką :)

zapraszam do siebie :)
pozwoliłam sobie zapisać Twój blog,mieszkamy dość blisko siebie :)

pozdrawiam,Karina