15.11.2013

3 Polki na pokazie Victoria's Secret!



Jest już co prawda późno, ale właśnie zobaczyłam krótki filmik na youtube i nie mogłam się powstrzymać- musiałam coś napisać. Co zobaczyłam? No jak to co? Urywek z wczorajszego pokazu Victoria's Secret, pełna relacja będzie dopiero w grudniu :( ale pogrzebałam trochę i proszę 3 Polski wystąpiły w pokazie :)  Nie bez powodu pokazy te uznawane są za najbardziej spektakularne; nie dosyć, że cała oprawa, dekoracje pokazu są co roku inne i zadowalające to piękne modelki prezentują kolekcje zawsze przy występach znanych gwiazd muzycznych. Piękne kobiety, bielizna, dlugie nogi, sławni ludzie i dobra muzyka....czego chcieć więcej? Niestety pokazy odbywają się w Stanach Zjednoczonych, więc niestety ciężko się na nie wybrać, a Ci co byli, albo mają okazję to zazdroszczę! No, ale do rzeczy- twarzami marki są modelki z całego świata a w tym roku na ich pokazie można było zobaczyć aż 3 Polki! A są nimi: Kasia Struss, Monika "Jac" Jagaciak oraz Magdalena Frąckowiak. Nie pozostaję nic tylko być dumną/nym :)

Magdalena Frąckowiak



Kasia Struss


 Monika "Jac" Jagaciak




Brak komentarzy: