6.08.2013

A.Z.

Dzisiejszy post dotyczy męskiej stylizacji. Już jakiś czas miałam w głowie na niego pomysły i tak oto dzisiaj jestem szczęśliwa, że po długich namowach pana A. mogę go zaprezentować. Zdjęcia bardzo chciałam wykonać w plenerze, dlatego też byłam zadowolona, że pogoda za oknem temu sprzyjała.. Wybraliśmy się na pobliskie jezioro. Miejsce to chociaż znajduję się zaledwie niecałe 10 minut jazdy samochodem od naszego domu to odkryliśmy je całkiem niedawno i jak na razie ja jestem nim zauroczona. Można się zrelaksować z dala od codziennego zgiełku. Najpierw wpiłam mrożoną herbatę (która niestety nie smakowała najlepiej), posiedzieliśmy chwilę...a próbując robić zdjęcia obudziłam kaczki, które odbywały drzemkę nad brzegiem jeziora... bardzo przepraszam :) W każdym razie po tym wszystkim wzięłam się za fotografowanie. A oto efekty :


koszula - Lacoste
spodnie- French Connection
buty- Fred Perry
pasek- Michael Kors











A na koniec dodam jeszcze zdjęcia wcześniej wspomnianych kaczek :)




Pozdrawiam xx

Brak komentarzy: