17.08.2015

SIMPLY THE BEST

Recently when choosing my wardrobe I more often try to follow the style rule "less is more". I must admit that it works well for me and really helps me with with picking up outifts everyday. I also found myself having less of those days when I look at my closet and have nothing to wear (but of course I am still a  woman and sometimes I still have those moments). Today's outfit is simple and I'd say that you could probably easily find similar pieces in your wardrobe and create casual but chic set. However to break the simplicity I decided to put on shoes in an intense shade of red with golden elements which give a bit loose character to the whole look. I think this outfit would be perfect for a evening date or meeting with friends.


Blouse/bluzka - SheIn
Jeans - Levi's
Sandals/buty - L.K. Bennett
Hat/ kapelusz- H&M


 Ostatnio coraz częściej dobierając garderobę staram się kierować zasadą "mniej znaczy więcej". Muszę przyznać, że świetnie się ona sprawdza i naprawdę ułatwia mi codzienne ubieranie się, a ja coraz rzadziej łapię się na tym, że spoglądam w moją szafę ze stwierdzeniem, że nie mam się w co ubrać (ale oczywiście jako typowa kobieta takie dni czasami mam). Dzisiejszą stylizację możecie łatwo odtworzyć z rzeczy, które pewnie nie jedna z Was ma w swoje szafie i stworzyć prosty i elegancki zestaw. By jednak przełamać nieco prostotę postawiłam na buty w intensywnym odcieniu czerwieni, a ich złote elementy nadają całości charakteru i luzu. Myślę, że takie połączenie byłoby idealne na wieczorną randkę bądź spotkanie ze znajomymi.










Brak komentarzy: