2.08.2015

OOTD - PLAYSUIT IS CERTAINLY AWESOME

 I have already mentioned few times about my love to playsuits. It is a perfect alternative when we don't want to spent to much time deciding what to wear and we want the get dress quickly and look neat and stylish ( in summer time it is particularly important because every sunny moment is precious). Recently I found this playsuit while I was looking something else in Towncentre and I like its color and pattern, although for some people it might resemble pajamas. Finally for the first time I could wear my big leather hat from Bershka which I got a long time ago on winter's sale. It fits perfectly with today's outfit. I hope you like it. Please let me know in comments down below.

Playsuit/kombinezon - Born Clothing
Hat/kapelusz - Bershka
Shoes/buty - Penneys
Clutch/torebka - Zara
Necklace/naszyjnik - No name


 Witam serdecznie! Już nie raz wspominałam o swojej "miłości" do kombinezonów których mam już kilka w swojej szafie. Jest to idealna alternatywa gdy nie chce nam się kombinować z doborem ubrania a chcemy się wyszykować szybko i wyglądać schludnie i stylowo, co w sezonie letnim jest szczególnie ważne, gdyż przecież szkoda marnować każdą słoneczną chwilę. Całkiem przypadkiem wpadł mi do ręki ten kombinezon. Spodobał mi się bardzo kolor i wzór, chociaż przyznam dla niektórych może to przypominać piżamę. W końcu miałam okazję założyć swój ogromny kapelusz z Bershki, który idealnie wpasował się w klimat stylizacji. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Koniecznie dajcie znać w komentarzach.













Brak komentarzy: