5.07.2015

LOOK OF THE DAY - FLOWING SHORTS

 On warm summer days I like to wear loose clothes that do not stick to the heated and often sweaty body. I feel more comfortable then without worrying about whether somewhere some wet spots can be seen. I stepped into Zara recently and I this lovely flowing short just fell into my hands and it turned out they are perfect for me. When I saw them first I thought it was a skirt, but when I found that they're shorts I had to buy them and so far I don't regret.It will fits into different styles and can be worn in both elegant and casual outfits. Today I wear them in casual outfit (as usual) and matched them with white blazer which each of us should have in the closet. And of course I wear my favorite sneakers but this set would look good with heels as well. Hope you like it. Have a nice day!


T-shirt,shorts/ koszulka,spodenki - Zara
Blazer,sneakers/ marynarka,trampki - H&M
Sunnies/ okulary - Guess 
Bag/torba- no name

  
W ciepłe letnie dni najbardziej lubię nosić luźne stroje, które nie przylegają do nagrzanego i często spoconego ciała. Wtedy czuję się bardziej komfortowo i wygodnie, nie martwiąc się czy gdzieś przypadkiem widać jakieś mokre plamy. Będąc ostatnio w Zarze wpadły mi w ręce szorty, które okazały się idealnie jak dla mnie. Gdy leżały na stole myślałam, że to spódnica, ale gdy okazało się, że są to spodenki w dodatku z kieszeniami (co ja osobiście uwielbiam) musiałam je kupić i nie żałuję. Wpasowują się w różne style, można je nosić do eleganckich jak również do sportowych stylizacji. Genialnie sprawdzą się w klimatach boho. Dzisiaj u mnie w klimacie, który kocham, czyli sportowej elegancji w połączeniu z biała marynarką, która każda z nas powinna mieć w szafie. Na sobie mam trampki, z którymi się ostatnio praktycznie nie rozstaje, ale wystarczyłoby założyć szpilki i cały ten zestaw pasowałby na wieczorne wyjście na miasto. To tyle na dziś, a tymczasem ja spadam nacieszyć się słońcem, które pewnie zaraz zajdzie, a Was zostawiam ze zdjęciami... Miłej niedzieli.









Brak komentarzy: