29.06.2015

#OOTD - AZTEC PRINT JUMPSUIT




As I mentioned in my latest post boho style is the hottest trend for Summer. Recently every time when I walked to Penneys I was amazed with their huge range of boho style clothes, accesories, shoes etc. You can dress up head to toe for reasonable price and look fab. To be honest if only I could I would pick almost every piece of that style. As you know me I am huge jumpsuits fan, so today I will see the one that I got in Penneys recently for only €7!!! Love it! I've already wore it in different ways with sneakers and sweatshirt or with heels and I gotta tell you- it goes with almost everything! Forget about your dresses and get glam in a different silhouette — the jumpsuit!


Jumpsuit/kombinezon - Penneys
Cardigan - Zara
Sandals/ sandały - Shoe Rack
Bag/torebka - No name


 Jak już wspominałam w swoich wcześniejszych postach styl boho jest gorącym trendem tego lata. Gdy ostatnio wchodziłam do Penneys byłam zdumiona ich ogromą kolekcją ubrań, akcesorii, butów wpsowujący się w ten styl. Można się tam ubrać od stóp do głów za niską cenę and wyglądać stylowo. Przyznam szczerze, że jeśli bym mogła to kupiła bym wszystko. Ci co mnie już znają wiedzą, że jestem ogromną fanką kombinezów, więc dzisiaj możecie zobaczyć mój kolejny nabytek, który wynalazłam w Penneys za jedyne €7! Uwielbiam!!! Nosiłam go już kilka raz na różne sposoby, sportowo w połaczeniu z trampkami i bluzą oraz nieco elegancko ze szpilkami i muszę powiedzieć, że pasuję do wszystkiego. Także zapomnijcie na chwilę o sukienkach i urzekajcie mając na sobie właśnie kombinezon.












Brak komentarzy: