24.06.2015

Look of te day - Paisley print in a party outfit

Paisley is the "the hot print" this season. The pattern has come a long way from its roots: The ancient Eastern design was first spotted when it was imported into Europe in the 17th century and used mainly on wool or cashmere shawls. In the ’60s it was adopted by hippie culture.
These days, the print has been resurrected, popping up all over the fashion runways. Now that the pattern is back in, you’ll find paisley on dresses, skirts, scarfs, jumpsuits…the list goes on. For a subtly-chic way to work pattern into your outfit, consider paisley, the timeless print that never goes out of style. 

I found this print on lovely patterned shorts in H&M from their conscious collection. I love them so much since the moment I tried them on and found out that they have pockets! For me they worked well with chic and casual outfits. Today I decided to show you something that could be wear for summer party or dinner.I matched with mustard blouse and bright cobalt sandals to brings up the colors.


Blouse/bluzka- Penneys
Shorts/spodenki- H&M (here)
Sandals/sandały- Zara 
Hat/kapelusz - Promod 
Bag/torebka - no name (got it from my friend)


Paisley obecnie króluje wśród wzorów tego sezonu. Ten orientalny motyw przeszedł długą drogę poczynajc od korzeni: starożytny wzór Wschodu został po raz pierwszy zauważony gdy został przywieziony do Europy w 17 wieku i stosowany był głównie na kaszmirowych bądź wełnianych szalach. W latach 60. została on przyjęta przez kulturę hippisowską. Dzisiaj został on wskrzeszony i pojawia się w wielu pokazach cenionych projektantów. Można go znaleźć na sukienkach, spódnicach, chustach czy kombinezonach...lista jest naprawdę długa. Paisley jest idealna opcją dla stworzenia eleganckich i subtelnych stylizacji, gdyż jest to wzór ponadczasowy, który tak naprawdę nigdy nie wychodzi z mody. 
Swoje piękne wzorzyste spodenki znalazłam w H&M z ich kolekcji Conscious – ekologiczny styl. Zakochałam się w nim w momencie kiedy je przymierzyłam i odkryłam, że mają kieszenie! Duży plus!!! 
Jak dla mnie są idealne, gdyż pasują do szykownych i zarazem luźnych stylizacji. Dzisiaj zdecydowałam się na pokazanie czegoś co może być odpowiednie do założenia na letnią imprezę, bądź romantyczną kolację na mieście. Spodenki połączyłam z musztardową bluzką a dla dodania koloru wybrałam sandały w intensywnym kolorze kobaltu. Mam nadzieję, że Wam się podoba?










1 komentarz:

Unknown pisze...

Jak zwykle cudownie wyglądasz :) świetna kolorystyka <3 buty meeeega !!!