9.06.2015

LOOK OF THE DAY




The weather is finally getting better which has postive affects on our mood and in my case it makes me more creative. Nice and sunny days I usually spend outside trying to explore new places, looking at people and world around me and getting inspirations from all that. On Sunday we went to a place we haven't seen before - Killinure Point and Quigleys Marina. For those who knows this area it is the place that we can see from Coosan Point. I am so in love with this spot! It's so beautiful and peaceful.  Despite I knew we were going to the Marina I didn't plan what to wear and I picked my outfits in 5 minutes (as usual) and I think it matched well the scenery. I found this striped blazer hanging in my closet and I wondered why I forgot about it. The necklace I got as a gift from my close friend and I think you will see it more often in future outfits.


Blazer/ żakiet - Penneys
Top/Bluzka - Zara
Jeans- Zara
Bag/ torebka - TkMaxx
Shoes/ buty - H&M
Watch/ zegarek - Geneva

Pogoda nareszcie się poprawiła co od razu wpływa pozytywnie na samopoczucie i w moim przypadku pobudza kreatywnie. W takie dni najbardziej lubię spędzać czas na świeżym powietrzu, odkrywać nowe miejsca, obserwować świat i się tym wszystkim inspirować. W niedzielę odkryliśmy kolejne piękne i spokojne miejsce w okolicach Athlone - Killinure Point a dokładniej Quigleys Marina. Dla tych co orientują się w okolicy jest to miejsce które widać z Coosan Point. Pomimo, iż wiedziałam, że wybieramy się na przystań nie miałam z góry zaplanowanego ubrania, wybrałam je jak to z reguły bywa spontanicznie i patrząc na zdjęcia wydaję mi się, że stylizacja się nieźle wkomponowała w scenerię. Wykopałam swój żakiet w paski, który nie wiem czemu wisiał w szafie zapomniany. Całość jak to ostatnio u mnie bywa stonowana przełamana akcentem kobaltu. Naszyjnik dostałam w prezencie od przyjaciółki i coś czuję, że często go zobaczycie na blogu w letnich stylizacjach.

















2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hey, I really like your outfit! :D
Your sneakers look absolutely great, do you wear them without any socks?

Unknown pisze...

That day I didn't have any socks but sometimes (depend on an outfit and weather) I wear them with socks and they still looks good :)