31.05.2015

LOOK OF THE DAY




Looking at the trends on the streets its easy to see that grey color dominates in most outfits. No wonder because grey and all its shades has many advantages. Its neutrality makes to fit everyone and is suitable for many occasions. We can play with it, match with almost all colors and create an elegant and fun outfits. Today as a base I wear light grey dress and I decided to set with classic black. The black and grey combinations might seem boring but I personally love it. However today to break down the "classic boredom" with sparkly gold and black shoes. I hope you like it?


 Dress/sukienka - Penneys
Jacket/kurtka - Penneys
Hat/kapelusz- Asos.com
Shoes/buty- Lipsy
Bag/torebka- Penneys


 Przyglądając się trendom panujących na ulicach, bez problemu można zauważyć, że kolor szary dominuję w większości stylizacji. Nic dziwnego, gdyż ten kolor ma wiele zalet. Jego neutralność sprawia, że pasuję on każdemu i jest odpowiedni na wiele okazji. Możemy się nim bawić, łączyć z niemal wszystkimi kolorami i tworzyć eleganckie i ciekawe stylizacje. Ja dzisiaj zdecydowałam się na sukienkę w odcieniu jasnej szarości i zestawiłam z klasyczną czernią. Takie połączenia mogą wydawać się nudne i monotonne lecz ja właśnie takie uwielbiam. Jednak by nieco przełamać "klasyczną nudę" zdecydowałam się na połyskujące dodatki w postaci złoto-czarnych butów. Mam nadzieję, że Wam się podoba?













Malwina xx



Brak komentarzy: