5.04.2015

HAPPY EASTER!

Nie mogę uwierzyć, że już mamy Wielkanoc. W tym roku obchodzę je bardzo spokojnie i udało mi się nie popaść w szał by spędzić je całe w kuchni przy przygotowaniu wielu potraw, bo jak to na święta musi być dużo na stole, gdzie w ostateczności większość i tak lądowała niestety w śmietniku. Postawiłam także na dania lekkostrawne, zdrowe oraz w miarę niskokaloryczne, ale oczywiście jajo czekoladowe zostało zjedzone. Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak udekorowałam swoje mieszkanie, chociaż nie ma tego dużo, ale być może komuś coś się spodoba i wykorzysta to w jakiś sposób. Mam nadzieję, że Wasze święta mijają przyjemnie, a jutro zostaniecie oblani wodą. 


Wesołych i zdrowych Świąt!


I can't believe is Easter already. I am having a nice time (despite I miss my family). This year I managed to avoid spending all holiday in the kitchen (as usual). I tried to make a digestible , healthy and low calories dishes , but of course the chocolate egg was eaten. Now I want to show you how I decorated my apartment in easy and not expensive way. It's not that much of it, but maybe someone will find something that you would like and use it in some way. Enjoy.


Happy Easter everyone!
















Brak komentarzy: