19.04.2015

LOOK OF THE DAY

 Hello everyone! Hope you are doing well? I've been fierce busy this month, that's why only today is a new post. The weather is kind of nice lately, but a bit tricky too because even though is sunny, sometimes you can feel cold when the wind comes. So it's important to be careful when choosing clothes to wear. For those days I find that this coat is ideal for me. It is neither too thin or too thick, it is just perfect. Now I usually wear it over the t-shirt or short sleeves dress and so far it works well for me. 
Lately I've decided to reorganize my wardrobe for several reasons. One of them is that my personal style changed a little bit, which some of you maybe noticed already. I also try to follow and implement the rules of minimalist in my life(but maybe I write a separate post about that) and my love for the black&white matching fits perfectly in that style. Shoes that I wore today I spotted in h&m. They just came to my life at the perfect moment. I am so in love in Adidas Superstar shoes and every day I looked at the photos on internet. I was thinking to buy them, but let's face it - their price unfortunately is not the lowest.For me those shoes from h&m are an ideal alternative and it will fit with many outfits. Today I wore a more soft and toned colors, so to revive the whole look I put on a mint clutch. I hope you like it. Enjoy.


Witam cieplutko! Coś w tym miesiącu ciężko mi się ogarnąć ze wszystkim i stąd dopiero dzisiaj kolejny post. Ostatnio pogoda niby ładna, słońce świeci a jednak jest trochę zdradliwa, bo gdy zawieje jest bardzo chłodno. Stąd należy być ostrożnym przy doborze ubrania, by nie ubrać się "za lekko ", bądź też nie nałożyć zbyt wielu warstw na siebie i nie się nie przegrzać. U mnie w takie dni idealnie sprawdza się płaszcz który zamówiłam jeszcze zimą, nie jest ani za cienki ani za gruby tylko w sam raz. W tym okresie noszę go nałożonego na bluzkę/sukienkę z krótkim rękawkiem i jak dotychczas takie połączenie się sprawdza i ani nie marznę, ani nie jest mi za gorąco.
W tym roku postanowiłam zrobić rewolucję w swojej szafie z kilku powodów, między innymi również dlatego, że zmienia się odrobinę mój styl, co może co niektórzy zauważą po prezentowanych stylizacjach. Ostatnio także staram się coraz bardziej stosować do myśli minimalistycznych,(ale o tym może napiszę osobny post) a moja miłość do połączenia bieli z czernią idealnie się w taki klimat wpasowuje. Buty które mam dzisiaj na sobie wypatrzyłam zupełnie przypadkiem w h&m. Pojawiły się w moim życiu w idealnym czasie, gdyż każdego dnia zachwycam się zdjęciami osób w butach adidas superstar na, które jest obecnie "wielkie boom", ale nie oszukujmy się ich cena nie należy do najniższych. Według mnie te z h&m są idealną alternatywą i będą pasowały do wielu stylizacji. Dzisiaj całość zachowana jest w bardziej stonowanych kolorach, więc by nieco ją ożywić postawiłam na miętowy akcent w postaci torebki. Mam nadzieję,że Wam się podoba.



Coat/płaszcz - ROWE
Shirt/koszulka - Penneys
Jeans/spodnie - Levi's
Shoes/buty - H&M
Bag/clutch - Penneys
Sunnies/okulary - Guess









Brak komentarzy: