21.02.2015

COFFEE COAT AND BLACK COMBO




All the winter I have been looking for a camel/coffee coat. Unfortunately when I found something that cought my eye tehre was always something about it that I didn't like. Reviewing a thousands of photos I finally found a coat that you can see today. I really liked it, although on each photo it looked different. After several weeks of watching it (every day) on the websites I decided to take a chance and ordered it. I have to admit that I am really happy with the purchase (although I thought it wouldn't be so thin). Today I matched the coat with a black skirt and striped top. I know that maybe heeled shoes would fit better to whole outfit,  however I put on flat shoes which are more comfortable to walk in the city and I am so in love with them.


Całą zimę szukałam odpowiedniego dla siebie płaszcza w kolorze piaskowym, bądź kawy z mlekiem. Niestety jeśli już jakiś wpadł mi w oko to zawsze coś nie pasowało. Przeglądając tysiące zdjęć znalazłam te płaszcz, który Wam dzisiaj zaprezentuje, bardzo mi się spodobał, chociaż na każdym ze zdjęć wyglądał inaczej. Po kilku tygodniach oglądania go na stronie zdecydowałam się zaryzykować i go zamówiłam.  przyznam, że jestem naprawdę zadowolona (pomimo, że myślałam, że nie będzie aż taki cienki). Dzisiaj połączyłam go klasycznie z czernią. Zdaję sobie sprawę, że być może do całości bardziej pasowałyby szpilki, ale postawiłam jednak na płaskie buty, w których wygodniej się chodzi po mieście. (Dodam, że na stronie romwe.com dostajecie 60% zniżki na pierwsze zakupy).












Płaszcz/coat - here and here (60%off for first order on romwe.com)
Bluzka,spódnica/Top,skirt - Penneys
Buty/shoes- Lipsy via Kurt Geiger
Torebka/bag - Ted Baker
Naszyjnik,necklace- Zara
Opaska/hairband - Pull&Bear

Brak komentarzy: