16.09.2014

Summer is not over yet #2


W ostatnim poście pisałam, że na pogodę ostatnio nie można narzekać, gdyż słońce nas rozpieszcza. Z tego powodu też dzisiaj również zaprezentuję Wam letni zestaw, który dobrałam w 5 minut, więc jest prosty i być może zwykły, ale żółty kolor bluzki dodaje temu wszystkiemu energii zwłaszcza w promieniach słońca. Uwielbiam ten kolor we niemal wszystkich odcieniach. Żółty jest hitem sezonu nie tylko w sezonie letnim, gdyż w odpowiednim odcieniu króluje również w stylizacjach jesienno-zimowych. Na spodenki, które mam na sobie proszę spójrzcie z przymrużeniem oka, gdyż sama je skracałam i odrobinę przerabiałam. 

In my last post I told you how the weather has been good for us in Ireland. That's why today's outfit is a summer set. It is simple and maybe plain, but the yellow blouse adds a bit of energy to whole outfit. Yellow is not only color for summer season, because when you wear it right it is must have for autumn and winter outfits.











bluzka/ top - Salsa
spodenki/ shorts - no name
żakiet/ blazer - Zara
torebka/bag - Tkmaxx
zegarek/ watch - Promod

Brak komentarzy: