15.08.2014

There was a one-piece swimsuit


Do tej pory moje stroje kąpielowe nosiłam tylko podczas pływania, bądź wylegiwania się na plaży czy przy basenie. W tym roku to się zmieniło, gdy znalazłam pewien jednoczęściowy kostium w River Island. Wpadł mi w oko przypadkiem i od momentu kiedy go przymierzyłam wiem, że to było przeznaczenie. Sprawdził się idealnie podczas ostatnich wakacji.
W dzisiejszym zestawieniu owy kostium połączyłam z jeansowymi spodenkami oraz złotymi szpilkami i uważam,że taki zestaw jest idealny na letnie zakupy bądź wieczorne wakacyjne imprezy. Moim zdaniem kostium pięknie prezentował się w roli bluzki.

So far I have only wore my swimsuits while swimming or laying on the beach. This year that changed when I found one-piece swimsuit in River Island. It caught my eye by accidently and since I tried it on I know it was a fate. It was perfect during the last holiday.
That day I wore my swimsuit with jeans short and gold heeled sandals. I think that set is perfect for hot days summer shopping or to go out for holiday party. In my opinion that suit look beautifull and sexy as a blouse.










River Island - swimsuit  Gucci -sunglasses  River Island - shoes   Primark- bag  River Island- chain
 DIY- shorts

Brak komentarzy: