12.08.2014

Tenerife mix



Właśnie wróciliśmy z wakacji wypoczęci, opaleni z nowymi wspomnieniami. W tym roku padło na Teneryfę. Gdy wylądowaliśmy na lotnisku znajdującym się przy samym oceanie zakochałam się w widoku - był taki czarujący, muskający lekko wiatrem i jednocześnie ogrzewający swoim ciepłem, ale później czar odrobinę prysnął, gdy zobaczyłam jego prawdziwe wnętrze.

A co głównie mnie zraziło to mentalność mieszkańców, którzy byli nie życzliwi, a komunikacja z nimi była praktycznie nie możliwa jeśli nie znało się hiszpańskiego. Jeśli lubicie spacerować bądź imprezować w spokoju to tam na to nie liczcie. Dodam jeszcze, że ceny są  wysokie w porównaniu nawet do Portugalii, gdzie byliśmy w ubiegłym roku. Jestem miłośniczką złocistych, jasnych  plaż przy których woda ma piękny lazurowy kolor, byłam ciekawa jak wyglądają czarne, wulkaniczne plaże na Teneryfie i niestety nie zachwyciły mnie, gdyż wszystko wokoło wydawało się takie ponure.

Zwiedziliśmy dwie atrakcje Teneryfy i największe w Europie -  botaniczne Zoo "Loro Park"  oraz wodne królestwo Siam Park, w którym można było się nieźle wyszaleć i podnieść poziom adrenaliny, (w sezonie przygotujcie się na godzinne kolejki). Niestety nie udało nam się zobaczyć kolejnej atrakcji jaką jest wulkan. Nurkując mieliśmy zobaczyć żółwia, ale ten niestety się nie pojawił.
Oczywiście każdy lubi to co lubi i ma inne oczekiwania. Ja osobiście spodziewałam się czegoś innego, ale pomimo wszystkiego spędziłam miło tydzień i będę starała się pamiętać o tym co było dobre.
A tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.

Pierwsze spojrzenie na Teneryfę/ First look at Tenerife

Widok z okna przyznam był cudowny! Chciałabym mieć tak każdego ranka. / I have to admit the view was amazing. I wish to have it every morning.

Pierwsze nocne wyjście/ First night out

Sangria

Moje skarby/ My treasure


Moje ulubione stoisko! Ach ile smaków do wyboru. / My favorite spot! Hard to decide...

<3




Fajnie było zobaczyć orki na żywo, ale jednak wolę by były na wolności. / It was nice to see orca live but I'd rather see them living free.

Miesięczne papugi! Takie słodkie!/ One moth's parrots! They're so cute!





Szczęśliwa po porannym biegu/ Happy after morning's running.

Niemieckie śniadanie- bratwurst i prezel! Pycha!/ German breakfast- bratwurst&pretzel. Yummy!


I znowu mojito! Niebieskie najlepsze! / And again mojito! Blue one is the best!

Deser/ Dessert

Shopping




Motylek :)/ Butterfly :)

:)



Siam Park

My / We

Pod wodą/ Underwater


I powrót do rzeczywistości.  / And time to back the reality.



Brak komentarzy: