26.08.2014

Casual



Na pewno nie jedna z Was ma takie dni, kiedy musi się szybko ubrać, a jak na złość w szafie" nic nie ma". Ja tak mam i w takie dni z pomocą przychodzi niezastąpiona biała koszula, którą można zakładać do wszystkiego i na wiele okazji. Tak było i tym razem, wybrałam zwiewną wersję do której dobrałam jeansy oraz trampki, gdyż w planach miałam cały dzień chodzenia. "Wisienką na torcie" była czapeczka z daszkiem z duża aplikacją na przodzie.


I bet some of you have those days when you need to quickly get dresses and when you open the closet "is nothing in there". I do have and usually the irreplaceable white shirt comes to the rescue. It's alway perfect, you can wear it with almost everything and everywhere and look fab. This time I picked the airy, silk version and I match with jeans and sneakers.




 




Jeans - H&m
koszula/ shirt - Primark
ramoneska / jacket- Primark
naszyjnik/ necklace - Kardashian Kollection (do kupienia w Argos)
trampki/ sneakers - Primark
torba/ bag - Tk Maxx
czapka/ trucker hat- River Island

1 komentarz:

Unknown pisze...

Zajebista torba !!