2.03.2014

Jeremy Scott

Wow... ale jestem podekscytowana! ....... chwila.... muszę złapać oddech!.... ok dobra już! :) przeglądając stronki w poszukiwaniu nowych ubrań na wiosnę/lato natrafiłam na niesamowite kolekcje firmy adidas ze współpracy z amerykańskim projektantem Jeremy Scottem. Coś kiedyś o nim słyszałam, ale nie zagłębiałam się bardziej w temacie aż do dzisiaj.  Oszalałam na tym punkcie, dlatego też postanowiłam od razu coś napisać, bo muszę się tym z Wami podzielić! 


Jeremy urodził się w Kansas City i ukończył prywatną szkołę (Instytut Pratt) w Brooklynie w Nowym Jorku na wydziale projektowania odzieży. Swoją karierę zaczął w 1990 rok pokazem na paryskim tygodniu mody. W czerwcu zaczął współpracę z marką Adidas. Jego projekty butów i ubrań z motywem skrzydeł stały się hitem wśród znanych gwiazd jak i innych ludzi. Jego ubrania może nie zawsze nam się spodobają, ale na pewnie nie przejdziemy obok nich obojętnie. 

W czerwcu 2012 roku Adidas wycofał ze sprzedaży kolekcję butów pod nazwą " JS Roundhouse Mids", ponieważ ich wygląd kojarzył się z niewolą i kajdanami. Scott twierdził, że przy projektowaniu inspirował się zabawką "My pet monster".

buty z kolekcji the S Roundhouse Mids
zabawka "my pet monster"


W lutym 2013 Jeremy Scott został oskarżony o plagiat motywu z Santa Cruz Skateboards. Wspólnie z Santa Cruz zawarł ugodę, w którym Scott zaprzestał produkcji swojej kolekcji

Jeremy współpracuje z wieloma słynnymi artystami, mi.in: Rihanną, Nicki Minaj, Britney Spears, Rita Ora, Miley Cyrus i wieloma innymi. Chcąc wszystkich wymienić bym musiała   nowy post chyba napisać. :)
  
Znalazłam kilka stron  gdzie można znaleźć i zamówić jego ubrania, buty... jest kilka na oficjalnej stronie Adidasa- z tej strony nie bałabym się zamawiać, ale nad innymi zastanawiałabym się nad ich wiarygodnością, bo ostatnio coraz częściej się słyszy o fałszywych stronach na których wyciągają od ludzi pieniądze. Oczywiście nie ma co się zrażać, wystarczy pogrzebać i sprawdzić. Dlatego też nie podam wszystkich linków, by nikt nie miał do mnie pretensji, gdy coś będzie nie tak. Wystarczy wpisać w google i samo znajdzie.
Moim celem jest zapoznanie Was z tą marką i projektantem. Mnie osobiście niektóre buty, ubrania naprawdę przypadły mi do gustu swoją wyjątkowością, nawet te buty świecące w ciemności; a resztę pozostawiłabym bardziej odważnym :) Oczywiście ceny niestety nie są niskie ...

Moje typy które mogłabym założyć :

# świecące w ciemności buty  



# Torba zaprojektowana przez Scotta oraz Longchamp


# Athletic Couture


# Panda

 

 # Inne, których nazw kolekcji nie znam :)




 # Inne projekty Scotta :







 # Ubrania, które noszą gwiazdy











 No ale dodałam tych zdjęć! Nie mogłam się powstrzymać.  :) 

Tutaj podam Wam linki do  strony Adidasa oraz Jeremy Scotta, która jest naprawdę ciekawa - w każdym internetowym sklepie modele/modelki powinny się tak ruszać :)



















Brak komentarzy: