22.10.2013

Strój dnia

Witam wszystkich :) W dzisiejszej stylizacji czułam się bardzo komfortowo, a było to ważne ponieważ wybrałam się na spacer w poszukiwaniu liści, kasztanów, żołędzi i innych jesiennych skarbów w celu udekorowania mieszkania. Niestety kasztanów nie było :((  Mam w głowie parę pomysłów i jeżeli mi się uda już wszystko skompletować i przygotować to oczywiście wrzucę zdjęcia na bloga. A tymczasem o moim stroju. Kardigan kupiłam rok temu w Zarze za grosze na wyprzedaży, długo  zastanawiałam się nad jego kupnem i nie żałuję wyboru, ponieważ już wiele razy mi służył. Buty były kupione w Polsce przypadkowo, gdy wybrałam się (nie wiem dlaczego) na zakupy w nowych szpilkach i niestety po pewnym czasie moje nogi odmówiły mi posłuszeństwa i  potrzebowałam czegoś płaskiego od zaraz. O ile dobrze pamiętam to kosztowały tylko 30zł, a kupiłam na hali targowej w jednym ze stoisk.








A oto co dzisiaj udało mi się zebrać :))


sweter/kardigan- Zara
leggings- Atmosphere
koszulka - Vero moda
torebka- Diverse
naszyjnik- H&M

Mam nadzieję, że Wam się podoba? :)
P.s. Dziękuję koleżance za zrobienie tych wszystkich zdjęć :*

Pozdrawiam,
XOXO

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super ;*

Bańka.aa pisze...

Pogodę wykorzystałyśmy na maxa :-)
A zdobycze najlepsze!