27.10.2013

Nadeszła pora na kalosze

Bardzo się cieszę, że mogę dzisiaj wstawić już nowego posta. Ten tydzień był dla mnie trochę szalony a pogoda też nie była za bardzo sprzyjająca wychodzeniu z domu. Dzisiaj  cały dzień pada, ale jak tylko zobaczyłam, że na chwilę przestało to od razu włożyłam buty na nogi i wyszłam:) Idealnym pomysłem było wyjście w kaloszach, które kupiłam w Dunnes Stores i oczywiście niezbędna była parasolka. Z reguły gdy zakładałam kalosze, dobierałam do nich jakieś spodnie, bądź legginsy...dzisiaj postanowiłam, że włożę sukienkę. Mnie się efekt podobał i mam nadzieję, że Wam również?







 
A tak przystrojona jest nasza klatka schodowa na Halloween :)

sukienka- Vila
ramoneska- Primark
buty- Dunnes Stores
szalik- Atmosphere
zegarek- Promod
kapelusz- H&M
torebka- Atmosphere

Pozdrawiam

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Pieknie sie wygladasz :-) zawsze mowilam ze jestes fotogeniczna.Pozdrawiam :-*