4.05.2015

XO




Hello everyone! Hope you had a nice long weekend? Fun city came to town! Were only a few attractions (same as every year) but I wanted to go anyway and make new post for you. Those kinda places always make me happy reminding of my positive childhood memories.
Recently I wear soft and neutral colors, so today in relation to the place where we went I decided to go for a bright and intense fuchsia. Themed with a black created a chic, spring outfit. The dark base exposed the beauty of fuchsia intense shade. I got the sweater in Zara for good price. I love its oversize shape that fits into my style and he 3/4 sleeves which are perfect for transitional season. Unfortunately the weather was very moody that day with sun and a rain as you probably noticed on my hair below. Yes I know I should go to the haidresser but I am still wondering what to do with my hair. Go back to black or go to a warm bronze. What do you think?



Witam cieplutko! Mam nadzieję, że weekend spędziliście miło. Wesołe miasteczko przyjechało do naszego miasta! A właściwie tylko kilka (jak co roku tych samych) karuzeli, ale stwierdziłam, że i tak przyjemnie będzie się tam przejść i od razu przygotować dla Was post. Takie miejsca zawsze wzbudzają we mnie pozytywne emocje, budzą drzemiące w środku dziecięce wspomnienia.
Ostatnio można mnie częściej zobaczyć w stonowanej, neutralnej kolorystyce, więc dzisiaj mając na uwadze miejsce do którego się udaliśmy postawiłam na intensywny kolor fuksji. W połączeniu z czernią stworzyła szykowną, wiosenną stylizacje a intensywna barwa została stosownie wyeksponowana na tle ciemnego bazowego koloru. Sweter wypatrzyłam w Zarze i odpowiada mi jego oversizowa forma, która wpasowuję się w mój styl oraz rękawek 3/4, czyli idealny na przejściową porę jaką obecnie mamy. Niestety deszcz przeplatany ze słońcem nie sprzyjał za bardzo robieniu zdjęć, a tym bardziej moim włosom co pewnie zauważycie poniżej. Wiem, wiem powinnam już pójść do fryzjera, ale zastanawiam się czy wrócić do czarnego czy może przejść do ciepłego brązu. Ca sądzicie? 


Sweater/sweter - ZARA
Skirt/spódnica - Penneys
Coat/ Płaszcz - Penneys
Sneakers/trampki - Converse
Chain necklace/ naaszyjnik - Zara
Bag/torebka- No name












Hope you like it? Let me know in comments.

Thanks xx

Brak komentarzy: