8.02.2015

3 Valentine's outfits ideas + 3 ways to wear a leather jacket


Witajcie! Do Walentynek już został tylko tydzień i podejrzewam, że co niektórzy z Was snują plany na ten wieczór. Zdania na temat Walentynek są podzielone, jedni nie cierpią wszystkiego co z tym dniem związane,tych czerwonych serduszek i pluszaków prawie na każdej wystawie sklepowej, inni za to uwielbiają ten dzień i dokładnie planują każdy szczegół. Ja przyznam nie mam zdania, gdyż ani mi to święto nie przeszkadza, ani też nie jestem jego wielką fanką, ale je "obchodzę". Być może jednak dobrze, że takie święto jest, gdyż w dzisiejszych czasach otoczeni całą tą elektroniką i internetem nie zawsze mamy czas, bądź pamiętamy o tej drugiej osobie.
No, ale przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj mam dla Was trzy propozycje, które przyznam nie są wyszukane, ale takie by wyglądać elegancko i zarazem czuć się dobrze. Postanowiłam w tych stylizacjach użyć mojej ramoneski i zaprezentować 3 sposoby na jej noszenie. 


 Only one week left to Valentine's Day and I presume that some of you has everything planned already. I know that there are people who hate everything associated with that day,  all the red hearts and teddy bears almost at every shop window. Others just love it and plan every detail to make that day perfect. If I can say, I have no opinion about it because neither it does not bother me much and I am not the big fan, but when I can I celebrate. Maybe is good that we have Valentine's day because in today's life surrounded by all this electronics devices and WiFi everywhere, people do not always have time or remember about other person.
Ok, let's go to the subject. Today I have three outfits ideas for you. I can admit that they maybe are not fancy, but for casual going out evening. I also decided to show you three ways to wear the leather jacket. Enjoy.





Sukienka, torebka/dress,bag - ZARA 
Kurtka /jacket- Penneys
Buty/shoes- Darbut
Naszyjnik/necklace- Penneys







Bluzka/blouse- Penneys
Spodnie/pants- H&M
Kurtka/jacket - Penneys
Buty/shoes - Darbut
Torebka/clutch- no name






Koszula,spodnie,kurtka/Shirt,trousers,jacket - Penneys
Torebka/clutch- River Island
Buty/heels- Shoerack






1 komentarz:

Killerka pisze...

Mnie najbardziej do gustu przypadła czerwona sukienka i ramoneska :)