1.12.2014

HELLO DECEMBER!


 
Ciężko mi uwierzyć, że dzisiaj już pierwszy dzień grudnia i za miesiąc przywitamy Nowy rok... Miesiąc grudzień jest chyba lubiany i wyczekiwany przez wielu z nas, gdyż kojarzy się ze świętami Bożego Narodzenia na który większość czeka cały rok. Ja oczywiście należę do tej grupy i już od rana ogarnia mnie grudniowy nastrój. Co prawda astronomiczna zima zaczyna się dopiero 21 grudnia to już początek tego miesiąca kojarz się z zimą i śniegiem. Och jak ja uwielbiam śnieg! Przyznam, że nie w Irlandii, gdyż to powoduje wiele utrudnień w codziennym życiu, ale gdy byłam młoda (wiele lat temu to było :)) niecierpliwie wyczekiwałam śniegu by szaleć cały dzień na sankach czy po prostu zjeżdżać w drodze do szkoły na reklamówce! Też tak zjeżdżaliście? Dodam tylko na koniec, że dzisiaj obchodzimy światowy dzień walki z AIDS.

 I can't believe that we have December already and is only one month to New Year. I think December is probably one of the favorite months in a year for most of us, maybe because it comes with Christmas which we all waiting for. I am certainly in that group of people and since today morning I am in December's mood. The astronomical winter begins on December 21st, but the beginning of the month is associated with winter and snow. Oh how much I love snow!!! I have to admit (no offence) I don't prefer snow in Ireland, because it causes many problems in everyday life, but when I was young (long time ago :)) and was living in Poland I couldn't wait to see first snowflakes and go crazy sledding all day! hehehe I just add that on 1st December we have World AIDS day.












Brak komentarzy: