27.10.2014

#LIMERICK MIX


Dzisiejszy post w trochę innym klimacie- o miejscu, w którym byłam kilka tygodni temu i które niesamowicie mnie urzekło. Limerick wydaje się miejscem kontrowersyjnym, a opinii na jego temat jest wiele, większość o tym jak bardzo jest niebezpieczne. Nieraz widziałam reklamy o tym jak wiele atrakcji kulturalnych i rozrywkowych Limerick ma do zaoferowania.  Oczywiście słyszałam również, że warto wybrać się tam do TKMaxxa, gdyż mają najciekawszy asortyment w Irlandii (niestety nie zdążyłam tam zajrzeć). Tak czy inaczej byłam i zobaczyłam... co prawda jeden dzień, ale urzekła mnie atmosfera jaka tam panowała ( na szczęście nie spotkałam się z żadną przemocą i niebezpieczeństwami). Na pewno jeszcze wybiorę się tam na weekend, by bardziej się wszystkiemu przyjrzeć. Tymczasem zapraszam do krótkiej fotorelacji z wyprawy.


Today's post is a bit different than usual. It is about beautiful place that I visited a few weeks ago. Limerick seems to be a controversial place with many different opinions, mostly about how dangerous it is. Sometimes I've seen the ads about how many cultural and entertaining attractions Limerick has to offer and I don't know why I waited so long to see it. Of course I' ve been also advised by my firends to visit Tkmaxx,heard that they have the best assortment in Ireland, but I didn't have enough time, so maybe next time. Anyway I was in Limerick and I just fell in love with the atmosphere. Luckily for me I didn't see any violence. See the photos and please comment what are you think about Limerick and what is you favorite city in Ireland?

Będąc w tym miejscu poczułam się jak w Polsce, gdy chodziłam z mamą na zakupy na rynek i podziwiałam wszystkie stragany. / Being there I felt like I was back in Poland, when I was shopping with my mom on local market. My favorite spot in Limerick. Couldn't get enough.


Cheese :P








Pycha!!!/ Yummy treat!

Hmm.. gdzie ja dokładnie jestem? Od razu widać , że turystka!/ Hmm... where am I?

Help me! I think I am lost!

























Brak komentarzy: