20.10.2014

FIND PERFECT CONVERSE AND WEAR THEM ALL THE TIME


Do zakupów czarnych wysokich conversów przymierzałam się już jakiś czas. Nie byłam do końca przekonana, gdyż w moim rozmiarze wydawało mi się, że wyglądały jak tzw. "kajaki". Ostatecznie ten dzień nadszedł i po półgodzinnym zastanawianiu się w sklepie kupiłam je i już stwierdzam, że była to bardzo dobra decyzja. Zresztą możecie dzisiaj sami zobaczyć  i ocenić. Dodam także, że wcześniej sprawdziłam w różnych sklepach ich cenę i były bardzo zróżnicowane. Ja kupiłam je w promocji, o niemal 25 euro taniej niż w innych sklepach. Niestety już w takiej cenie nie są, a moją radą jest właśnie wcześniejsze zapoznanie się z cenami, gdyż można zaoszczędzić pieniądze, a i po co płacić więcej jak można mieć to samo  taniej. Na górę założyłam tak zwaną "bejsbolówkę". Gdy byłam młoda zawsze się nimi zachwycałam oglądając amerykańskie filmy o nastolatkach i wreszcie mam jedną w swojej szafie  i na pewno zaopatrzę się w jeszcze jedną tylko w innym kolorze, gdyż ich jakość jest naprawdę dobra i nosi się wygodnie.


Black converse were hunting me for some time. I wasn't convinced, because I thought that in my size they made my feet look even longer. Eventually the day has come and after  a half an hour wondering in store I bought one and I have to say it was a very good decision. Before purchase I checked prices in different shops and they were varied. I bought mine for very good deal €25 less than regular price! So my advise to you is to check prices before buying anything, because you can save money, and why should you pay more for something that you could have cheaper? I am also wearing baseball top. When I was younger while I was watching american movies I always wanted one and I finally got one. I need to get one more in different color because their quality is really good and they are so comfortable.

Buty/ shoes - Converse via lifestylesport
Bluzka/ top - Asos
Kurtka/ jacket - answear.com
Spodnie/ trousers - H&M
Torebka/ bag - Stradivarius



 















Brak komentarzy: