22.12.2013

Wigilijny stół.

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Widać to przechodząc ulicami i patrząc na kolorowe światełka choinek, świątecznych ozdób a przede wszystkim po ludziach, którzy w szaleństwie i pośpiechu robią zakupy.

Podejrzewam, że Was również ogarnia świąteczna atmosfera, prezentowe szaleństwa a przede wszystkim natłok obowiązków. Ja już od jakiegoś czasu planuję jak będą wyglądać święta u nas w domu...co i jak udekorować. Niestety w tym roku nie mogę ich spędzić z rodziną, ale na szczęście mamy tutaj przyjaciół, więc nie będziemy się czuli samotni. Tak naprawdę to jestem także podekscytowana tymi wszystkim przygotowaniami. W sklepach jest pełno świątecznych dekoracji, najchętniej wzięłabym wszystkie, bo są takie urocze i piękne. No, ale oczywiście co za dużo to nie zdrowo, dlatego wybrałam tylko kilka i cały efekt pokażę Wam w święta jak wszystko połączę razem. A tymczasem dzisiaj przedstawię Wam kilka zdjęć jakie znalazłam w internecie, bo być może Wy także znajdziecie na nich jakieś inspiracje. Skupiłam się głównie na dekoracjach stołu wigilijnego, gdyż pewnie większość z Was ma już domy, mieszkania przystrojone a do wigilii zostały tylko 2 dni.















A jak zrobić świąteczne gwiazdy 3d znajdziecie na blogu mojej koleżanki. A link znajdziecie tutaj.


Pozdrawiam










Brak komentarzy: