12.12.2013

Roses

Witam serdecznie! Nareszcie dzisiaj (z pomocą dobrej koleżanki) mogłam dla Was przygotować posta z jakąś stylizacją. Ostatnio mam wiele na głowie, w pracy panuję przedświąteczny szał i na wszystko mi czasu brakuje. No więc przejdę od razu do rzeczy- dzisiaj mam na sobie bluzę, którą ostatnio wpatrzyłam na promocji w Penneys (Primark); spodobał mi się w niej motyw z różami z przodu, który moim zdaniem ożywia ją bardzo i sprawia, że można ją nosić nie koniecznie do sportowej, ale do bardziej eleganckiej, nieformalnej stylizacji. Mimo, że od razu przypadła mi do gustu to jednak (nie wiem dlaczego?) zastanawiałam się nad jej zakupem. Gdy już wreszcie ją kupiłam, postanowiłam wykorzystać ją jak najszybciej. Dobrałam do niej skórzaną spódnicę, bordowe rajstopy, które pasowały do koloru róż na bluzie (więcej o rajstopach znajdziecie tutaj) i czarne, płaskie kozaki, gdyż wybierałam się dzisiaj na dłuższy spacer, więc obcasy odpadały.










Bluza- Primark
Spódnica- Tom Tailor
Buty- Atomphere
Płaszcz- Zara


O swojej torebce napiszę trochę więcej, gdyż takiej czarnej, klasycznej, pikowanej torebki szukałam odkąd zobaczyłam takiego rodzaju torebki u Marca Jacobsa i Chanel. Oczywiście ich ceny nie były niskie, więc musiałam znaleźć jakąś tańszą alternatywę i oto jest! I to moim zdaniem za śmieszną cenę...muszę przyznać, że jakoś jest naprawdę dobra, jest pakowna i ogólnie jestem z niej zadowolona :) \
A znajdziecie ją tutaj





Pozdrawiam

Brak komentarzy: